maandag 3 juni 2013

Daar ben ik weer

Hoi hoi,

Ja dat is lang geleden, dat vond ik dus ook, dus hoogste tijd om het hier weer eens te gaan oppakken.

Het kaarten maken heeft lang stil gelegen en zo nu en dan heb ik het weer opgepakt, maar echt doorgezet heeft het nog niet, daar lijkt het nu wel weer op, ik heb de smaak weer te pakken hoor.

Ben nu erg in de weer met stempels en ook het inkleuren van stempels met distress inkt lukt nu best goed. Het is heerlijk rust gevend om te doen.

Ik had al een prachtig kamertje voor m'n knutselspullen kijk maar :

 


Er stonden 2 bureau's maar ik vond dit niet fijn werken en dus hebben we hier 2 grote tafels ingezet, nou ja eigenlijk zijn het ook bureau's natuurlijk, kijk maar ik heb nu geweldig veel ruimte om van alles om me heen te zetten.


Ik kan mooi naar buiten kijken, de laptop staat nu ook mooi dichtbij, echt super zo.

Ik kan dan ook alvast al wat kaartjes en doosjes laten zien die ik gemaakt heb.


Deze doosjes zijn gemaakt op een online workshop.


De stempels van Stampin'Up vind ik erg mooi.


Er zijn genoeg voorbeelden te vinden om inspiratie op te doen.



Maar ook het inkleuren met distress inkt is erg leuk om te doen.


Al heel wat variatie heb ik gemaakt en ik ga mijn best doen om zo nu en dan ook weer wat op deze blog te laten zien.

Tot gauw.

Liefs Anja






Geen opmerkingen:

Een reactie posten