woensdag 11 januari 2012

2012

Hallo allemaal,

Zo dat is alweer een tijdje geleden dat ik iets met mijn blog gedaan heb.
Maar zo ook met kaarten maken dat heeft toch wel een poosje stil gelegen, langzaam aan ben ik
nu toch weer bezig om lekker actief te knutselen.

De kerstkaarten voor het afgelopen jaar heb ik dan toch nog zelf kunnen maken en daarna ben ik lekker
doorgegaan en heb alweer wat kaartjes gemaakt.


Dit stempeltje lag al een poosje klaar en ik heb deze dan maar eens gebruikt om er een kaart mee te maken, gelijk mijn nieuwe rechthoekige scallop mal erbij gebruikt. Afgewerkt met een lintje, strassteentjes en een tekststempel.


Ook deze stempelafdruk lag al klaar, hierbij een nieuwe embossingsmal gebruikt. Achtergrondje achter de olifant is gemaakt op glad glimmend papier met distress inkt. en de tekst weer gestempeld en geembosd.


Dit vond ik wel een heel leuk model kaartje dus deze ook maar eens gemaakt. Plaatje is 3d, en de tekst is gestempeld, achtergrondjes komen uit scrapboekjes.

Liefs Anja



1 opmerking: